Work rocks, life sucks?


Just nu känner jag bara att livet kunde vara myyycket bättre. Det går bra på jobbet, får hålla på med nya saker blandat med gamla saker vilket iofs är lite jobbigt men det går bra ändå. Kul att få börja med det nya.

Men livet, jaa.. det kunde jag klara mig utan känns det som, för tillfället... Det är iofs bra att jag känner så för jag behöver jobba ikapp lite på jobbet så gör inget om jag gör 10timmar eller mer om dagen. Inte idag dock då jag måste hem och lämna grejer till träningen som jag inte ska vara med på ikväll, så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka vidare bara.

Imorgon blir det jobba jobba och lite mer jobba tror jag. Ingen promenad som det ser ut idag iaf, för min fot har börjat dumma sig och gör ont. Vet inte om det kan vara så att mina skor inte är de bästa att promenixa i kanske, har blivit en del promenadande senaste tiden. Kan skylla på det iaf?

Nu ska jag vila mig i soffan med min vän tvn tills Hans ska komma och hämta innebandygrejjerna. Skulle jag saknas så finns jag på mobilen och eventuellt hör jag msn-rop också. Det är bara försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0