Whalebo


Dagen har spenderats i gott sällskap i Valbo samt resa fram och tillbaka, så klart. Tack för sällskapet, hoppas det var värt det för barnmaten :)   På vägen hem hann vi in i Falun och se nästan två perioder innebandy också, vilket ju var lite fient också (ojoj, vad jag tar efter i skrivandet från andra märker jag..)   Nåja, blev lite inhandlat i Valbo också så nu får vi fan hoppas att det blir en hal och jävlig vinter :D

Det blev ett par såna skor som jag visat förut i bloggen, lite hatkärlek till dem faktiskt. Men det är ju mörkt ute när jag springer så det är ingen som ska se dem ändå. Och faktiskt, så var de sköna. Speciellt med de nya sulorna som jag köpte till ett riktigt fyndpris!  (Eller inte, vet inte om det går att få något till fyndpris i den affären). Men jag fick iallafall springa på band och se hur snett och fult jag springer, och så fick jag en reflexväst med på köpet så jag håller mig synlig i mörkret :)   Gick åt en halv förmögenhet till de där skorna och sulorna, så nu måste jag fan använda dem i vinter.

Hmm, vad händer annars? Nä inte mycket, ska ju till Falun imorgon igen för match med tjejlaget. Är rädd att det blir en flopp, men vi får hoppas på motsatsen. Men går det att få ihop någonting bra av 18 utespelare och en målvakt som aldrig spelat med de här tjejerna? Jag är lite tveksam, faktiskt. Skönt ändå att Hans är med, han får sköta det där.

Micke på jobbet ringde när jag var i Falun och ville erbjuda sig att köpa en sak som jag nämnt tidigare att jag ville ha men att det var slutsålt i Borlänge. Men jag hade redan fått tag på det, men snällt ändå att ringa och fråga tycker jag. Snälla arbetskamrater man har :)

Någon verkar tro att jag ska få fler besökare om jag söker efter massage? Jag är tveksam men verkligeheten får bevisa vem som har rätt :)

Vad händer ikväll? Återstår att se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0