Trötter...


Nyvaken och sitter här och gäspar. Ska äta lite frukost sen hoppa in i en SAAB (dock inte min röda fara). Kusin har ju haft bilproblem när föräldrarna är bortresta, backspegeln trasig. Så jag ska åka och lämna den på verkstad helt enkelt, eftersom kusin ska åka till Falun och jobba innan de ens öppnat.

Igår blev det en okej dag, fast sämre avslutning än beräknat :(    Jobbade 8-17, åkte hem och väntade på kusin. Hon kom med bilen, vi åkte till morfar och hälsade på och hans fru har visst flyttat nu, mer än jag visste. Så blir kanske att åka förbi där nån gång till snart igen, känns bättre när bara han är där. Stackarn går ju bara runt där hemma typ, fast har visst varit ute på lite äventyr iallafall lät det som. Efter det var vi till mamma och pappas lägenhet, vattna blommor och kolla posten.

Sen skjutsade jag hem kusin och åkte och handlade. Köpte ett par tofflor att ha på jobbet till ett ganska bra pris. Först hade de kostat 79kr. Sen var det typ halva priset så jag skulle betala 39kr. Men i kassan drog de extra rabatt, halva halva reapriset. Det innebär alltså att jag betalade ca 10kr för de tofflorna, då spelar det ingen roll hur fula de är :)

Efter handling åkte jag på innebandy, var tiiiidig så hann se hela träningen för laget som tränar före oss också. Träningen var... sådär.. jag kände än mer att jag inte hör hemma där. På onsdag skippar jag nog träningen helt, får bli någonting annat istället. Pratade lite med Hans om framtiden, hur jag känner etc. Han sa att han skulle försöka fixa, men det vet vi ju att det lär väl inte bli någonting utav det :(

Drömde sjuk dröm inatt alldeles innan jag v aknade. Det dumma är dock att jag kommer inte ihåg vad det handlade om, bara att den var sjuk. Men det är vi väl vana vid, sjuka drömmar?

Nåja, dagen idag? Lämna bil på verkstad, jobba, sen hem. Promenad hem då jag inte har bil, kanske en joggingtur. Funderar på att ta med kläder för att kunna jogga hem, får se hur det blir.

Men nu måste jag äta om jag ska hinna lämna bilen och allt. Have a nice day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0