Trendriktigt


Trenden följs. Jag börjar sakteligen börja blogga igen och antalet besökare minskar. Vet inte hur det går till riktigt, jag ser inte logiken. Men men, spelar ingen större roll?

Torsdag idag så ni vet vad det innebär, väl? Max på lunchen iallafall, beställde ett maxmål och en cheeseburgare. När jag skulle börja äta cheseburgaren så tog jag en tugga men fick inget kött med. Kollade och hamburgaren saknades! :P  Gick till kassan, "Det är lite lite hamburgare i den här hamburgaren" och fick en ny. Tack för det iallafall, det har aldrig hänt mig förut. De hade iallafall inte glömt osten som man vanligtvis lägger uppe på hamburgaren, men men.. det är mänskligt att fela :)


Mamma och pappa är påväg till Thailand nu, åkte med tåg strax efter 16. FUSKI....


Flyttar jobbet i helgen också, sista dagen på stan imorgon.


Lördag funderar jag på Löplabbet.


Söndag ska jag till Falun för match med tjejerna och sen hem till Borlänge och kolla på damlaget.


Sen är det måndag och en ny era på det nya kontoret......


Kommentarer
Postat av: madeleine

haha! jag undrar vilken av mina maxare som glömde köttet. kan ha varit en upplärning dock.

2008-11-21 @ 10:29:41
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0