tisdag


Då har man kommit hem från jobbet idag igen. 7 timmars arbetsdag idag. Jag säger bara det, fy fan va seeeegt det är på jobbet nu. Vet inte vad det är för fel, men känns som jag inte har någonting att göra?  Andra stressar, säger att de vet inte om de kommer hinna etc. Jag sitter på mitt rum och testar saker som andra gjort, om det finns något att testa. Annars, ja då sitter jag och gör inte så jättemycket. Pillar med saker som inte är brådskande eller saker som egentligen kanske inte ens behövs göras?  Därför blir det också korta arbetsdagar, man vill ju inte sitta och rulla tummarna hela dagarna lixom. Men blir nog bättre nästa vecka, då börjar vi om med lite nya tag.

Kvar att göra idag då?  Jag ska iväg med lite kläder till tryckeri, två par shorts och en tröja. Jag ska på damlagets träning för att lämna nycklar. Dessutom ska jag försöka hinna med en promenad, diskning och äta tårta (mums).  Inga grönsaker idag, blir lätt för mycket om man äter för ofta :)

Imorgon är det samma som idag, gå till det där seega jobbet och sen hem. Därefter på träning. Sen hem och kanske sova? Typ så, känns så väldigt motiverande just nu, men ja det blir bättre. Får jag bara diskningen klar idag, så kommer livet kännas bättre, halvt övertygad. Så se till att jag får diskat idag, alla som har någonting att säga till om! Övriga med för den delen. Tjata!

Kram


Kommentarer
Postat av: lys

gröönt

2008-11-04 @ 22:29:48
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0