Sunday


Söndagen går mot sitt slut, och jag har bara hunnit hålla på med det jag har tagit en paus ifrån så det känns ju.... bra?  Fick en lektion i att vara innebandyledare också, som vanligt när man möter det laget vi mötte imorse, alltid samma gnäll. *bla bla bla*   "Låt oss snacka med våra spelare, så kan ni snacka med era" blev iallafall svaret till den gubben.

När jag kommit till sista matchen jag tänkte se så ringde telefon, bror som ville ha skjuts från billagargubbe. Så då la jag ner innebandyn för idag och åkte och hämtade han. Fick mat också, mums. Hederlig husmanskost, det är grejjer det! Sa hej till barnen också, men de ville inte ha med mig att göra idag så jag gick därifrån ganska snart.

Ikväll då? Ja, funderar på en springrunda men vet inte än. Oavsett om det blir eller inte så blir det ju tv ikväll iallafall, måste ju se ensam mamma söker. Det är ju faktiskt standard på söndagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0