Sovdags nu..


Då var det dags att sova snart då, varit uppe hela dagen känns det som (vilket jag ju också har så det är ju inte så konstigt).

Kvällen har spenderats mest framför tvn, ensam mamma och sen filmen på fyran. Den var väl, typ okej fast kunde varit bättre. Blev nyponsoppa och några chips till filmen, det är som jag sagt tidigare en braaa blandning :P

Fick en maskin tvätt körd också, så jag har gjort liiiite nytta den här helgen också. I övrigt har det som sagt inte blivit så mycket av den varan men en del annat har jag fått gjort. I veckan ska jag försöka fixa springskor med dubb inför min vintersatsning samt fixa underställ och sånt så jag är förberedd för träning även på klädesfronten. Ska som sagt också försöka se till att komma på gym iallafall någon gång den här veckan som kommer, blev ju inget den här gångna veckan.

Ska sova nu, verkar inte vara någon som saknar mig någonstans så jag kan sova utan dåligt samvete. Börja jobb klockan 9 imorgon med möte typ mest hela dagen för att planera de närmaste 4 veckornas arbete. Sen är det ju träning på kvällen men ska fundera på om jag inte ska försöka hinna med ett besök på gymmet också, det handlar ju bara om en eller en och en halv timme (två timmar med transport fram och tebax). Tar jag med grejer till jobbet så blir det bara ett stopp på vägen hem, ingen som tar skada av det och jag får lite nytta av det. Win win :)

Men vi får väl se, om jag orkar. Och om jag hinner (vilket inte borde vara några problem what so ever, men bra att skylla på något).

Bror utskriven från sjukhus nu, så ni vet. Verkar läka bra, även om han blir trött så fort han gör något och så. Vi får hoppas han bättrar sig efter det som hänt, någon som hjälper mig hoppas? Tack isåfall.

Natt natti natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0