Sömnlöst :(


Ja, då har man vaknat för idag också. Alltså, så dåligt som jag sovit inatt har jag nog aldrig sovit tror jag. Jag har vaknat minst 3 gånger varenda timme från det att jag gick och la mig till det att jag vaknade, och då överdriver jag inte ens. Så ni kanske förstår om jag är i dåligt skick idag? Den där häxbrygden jag intog igår slog lite fel men till slut höll den nästan vad den lovade. Blev ju lite naket när jag väl kom hem och skulle sova och istället för krypandet så blev det sömnlöst. Jag hade nästan föredragit att krypa hem och fått sova istället, men man kan inte få allt här i världen.

Nu ska jag duscha, sen äta. Sen hinner jag nog se lite på tv innan jag ska iväg, nu när jag vaknade så tidigt. *sigh*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0