slutet är nära


Dagens slut börjar närma sig. Trots att jag har fuskat idag, så är jag ändå ganska nöjd med avslutningen av dagen.

* Varit till tryckeriet och lämnat 2 shorts och en tröja på tryck, hämta imorgon.
* Varit på damernas innebandyträning för att lämna nyckel, fastnade och kollade nästan hela träningen.

Men det jag ändå är mest nöjd med är att jag tog mig ut på en promenad också, såååå skönt det var! Vädret är faktiskt som gjort för att promenixa i, bara det inte blåser (vilket det inte gjorde idag). Lite halt på sina ställen, men det kan man tåla. Men blev iallafall ungefär en timmes promenad, här har vi promenaden i bilder.

Rusta och Kupolen


Kupolen från andra sidan


Här va de en bil som gääääsaa som faeen och slira och höll på.. SKITCOOLT.. eller? (Bygatan för övrigt)


Syns inte så bra, men det är MAX vi ser här. Godaste hamburgarna (och stripsen) i stan.


Borlänges stolthet(?) sedan urminnes tider. Svenskt Stål AB. Jag vill att mitt hus ska se ut sådär när jag har eget hus. Fast med rosa ränder såklart. :)


En affär också, ICA Maxi. Bra te o ha ibland.


Sist men inte minst så har vi min helt egna affär i mitt helt egna centrum hemma i Forssa!


Vi avslutar med en översikt av min promenad

Allt som allt blev det alltså ungefär en timmes promenad så jag var lite snabbare än beräkningen på eniros hemsida med andra ord. På vägen hem mötte jag pappa och fick hans telefon med mig hem, ska ladda den med musik till han ska åka till Thailand. Allt för att påminna mig om att de åker och inte jag?  Nåja, jag har vant mig vid tanken nu.

Hm, nu till de dåliga nyheterna. Blev inget diskat idag, får bli imorgon om jag hinner. Annars en annan dag. Jag känner mig ganska nöjd ändå med promenaden i benen, hoppas ni är lika nöjda.

Snart sovdags. Någonting att äta, se lite tv och sen borsta och sova. Sen är det en dag imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0