Sleepyy


Shit va jag är trött idag... gick runt och gäspade hela förmiddagen när jag var ute med Pernilla och nu när jag varit hemma så har jag legat och halvslumrat framför tvn.. Sett på sjukhuset (som ni vet om ni läst på lite) och så kollat på du är vad du äter efter det... funderar om man borde vara med där egentligen. Inte för att bli smalare, känns inte som det behövs, men för att lära mig äta rätt mat. Av någon anledning så känns det inte som jag äter rätt mat? hmm..

Fars dag imorgon, jag har ingenting att ge. Vet inte hur jag ska lösa det riktigt, fast jag brukar aldrig. Är inte så mycket för sånt, hatar presenter och allt sånt. Känns dumt att man ska ge folk saker bara för det är en speciell dag eller så? Känns isåfall bättre att bara ge någon någonting för att de behöver det eller för att man själv känner för att ge någonting?

Jag tycker vi kan rösta bort alla såna här speciella "presentdagar", någon som vill hjälpa mig? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Host Toffifee...

2009-02-24 @ 13:31:43
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0