Oooo aj aj..


Har gått runt och åmat mig lite mest hela dagen idag känns det som, min stackars ljumske. Vet inte om jag ska var glad eller ledsen över att det gör ont egentligen... Och ja... ljumsk-massage vore ju inte helt fel kanske, någon som anmäler sig frivilligt eller? :P

Idag var sista dagen på "gamla" kontoret, på måndag börjar ett nytt liv med jobbet på andra sidan stan (där jag för övrigt bodde förut). Men ja ä int bitter, som man brukar säga. Blir nog bra till slut det där också. Beställde lite kläder från en på jobbet idag, träningskläder som jag kan ha på när jag ska vara ute och motionera nu i vinter. Så nu är det BARA springskorna med dubb som saknas, får väl se om man får tag på några såna snart också.

På söndag är det som bekant match med tjejlaget och båda våra målvakter har varit sjuka (en vecka och den andra i två veckor). Dumt, tycker man... Men var på yngre lagets träning nyss och fixade så vi ska få låna en målis av dem, som uppenbarligen ska vara bra. Jag har dock inte sett henne i målet någon gång, det blir en överraskning :)

Hmm..... hmmm... Tv? Guitar Hero? Eller nån annan idé?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nu tror jag att antalet läsare kommer att öka när du skriver att du vill ha massage ;)

2008-11-22 @ 13:04:14
URL: http://whatdiffrencedoesitmake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0