Ny vecka, nya uppdrag


Ja då var det måndag igen! Sovit bättre inatt men ändå inte bra, vaknat några gånger under natten. Man undrar ju vad det beror på. Brorsan hade en teori om att mitt undermedvetna ville upp och diska men jag diskade ju igår så kan ju inte ha varit det heller?

Sitter och äter lite frukost nu, sen bär det iväg till nya kontoret. Ska bli intressant att se hur det ser ut, har ju bara sett ritningar samt byggnaden utifrån tidigare (varit bortrest de gånger de varit dit och kollat på insidan). Efter jobbet hade jag tänkt mig en resa till Bullermyren, kika till mamma och pappas lägenhet samt säga hej till morfar. Sen är det ju träning ikväll, funderar på att kika på tjejerna som tränar före idag också (de som erbjudit mig tjänst som adminitrationsgubbe för övrigt). Blir prat med en av tjejerna i laget om huruvida det är möjligt att flytta upp till damlaget också, så måste nog ringa damlagstränaren idag också och höra vad han tycker om saken. I mina ögon är det två andra i laget som behöver flyttas upp istället, för allas bästa, men de vill ju inte. Så får se vart det bär hän.

Nåja, youghurten börjar ta slut så då är det ett gott tecken på att det är dags att avsluta inlägget också.

Ta det lugnt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0