Nu var det slut igen.. men imorgon blir jag räddad!


Dagen har tagit slut och här sitter jag och kämpar. Hade en skitträning idag, rent ut sagt. Tjejerna var ofokuserade, fnittriga, okoncentrerade osv... You name it!  Så det blev lite som det blev. Men det behöver vi inte prata mer om, det är glömt.

Blev uppbokad idag också, ska hem till en i damlaget och fixa igång en router som hon kämpat med. Börjar bli poppis att anlita mig till datorproblem, får snart börja ta arvode. Eller kanske göra en tv-serie "Datorakuten"?   Tror den skulle bli en hit, lika bra som Cityakuten? :)   Men det är inte förrens fredag, så då ska jag förhoppningsvis få visa att jag är bra att ha till något iallafall :)

Och nu blev precis morgondagen räddad också!  Verkar bli en tripp till falun imorgon kväll... GULD värt just nu, precis vad jag behöver nu!   Som sagt, FAN VA GULD!

Nu ska jag gotta mig över det ett tag, med lite ostkaka och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0