Nu är det dags!


Jag ska försöka ta tag i lite saker här i livet, få rätsida på lite saker. Sluta hänga upp mig på saker, ta allt som det kommer. It's a new me that's coming to town!

Ringde på min hemtelefon idag och jag fick äntligen chans att svara (ringer alltid när jag inte är hemma och sen ser jag att jag har missade samtal). Nåväl, det var iallafall precis vad jag anade att det var, en försäljare. Han ville ge mig följande:
* Prisgaranti, alltid bättre pris än Blge Energi (skulle de inte vara billigare nån gång så skulle de betala böter till mig)
* Gratis första månad
* Garanterat grön el (vind, sol, vatten)

Trevlig som jag är så nekade jag till detta fina erbjudande :D   Jag hatar folk som ringer till mig eller tar kontakt med mig för att sälja någonting. Vill jag ha något, ja då kan jag lova att jag söker upp det själv. Har de en bra produkt så behöver de väl inte söka upp sina kunder? Nä, jag gillar inte sånt så det blev ett nej.

Sitter här och eftersvettas lite efter joggingrundan jag precis varit på. Blev en ganska bra runda idag, även om jag är lite besviken på några punker. A) Skavsår av nya sulorna. B) Blev promenad en liten sträcka. C) Lite ont i ljumsken även denna gång. MEN jag är också nöjd med några punkter. A) Bara lite ont i ljumsken, mycket bättre än förra gången. B) Nya sulor fungerar bra, om man bortser från skavsår.

Ja, det blev en ganska bra dag till slut ändå. Frågan kvarstår dock hur jag ska göra med innebandyn, funderar på att ta mig ett snack med herr Hans i veckan och se vilka alternativ han ser till detta för som jag känner just nu har jag ingenting där att göra. Fick erbjudande om att hoppa in som administrativ gubbe i ett annat lag idag också......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0