Nej...


Det känns inte så mycket bättre idag heller. Ska ringa Hans och prata med han, får se om han kan ta över ett tag framöver så jag kan få ta det lite lugnt i någon vecka och se om det känns bättre. Jag ser inget nöje alls med att gå till innebandyträningarna längre, det är bara förenat med någonting jobbigt och tråkigt idag.

Jag har dessutom insett att jag borde inte vara innebandytränare/coach. Jag kan vara en sån som jobbar runt laget, fixar lite och så, men inte the man with the responsibility. That's not me, helt enkelt. Så får se hur detta utvecklas under dagen.

Kommentarer
Postat av: lys

du gör rätt beslut

2008-11-11 @ 10:06:32
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0