...men nu börjar det ordna upp sig..


Nu har jag varit ut på promenad, kollat läget på stan, statoil och kupolen. Snälla Pernilla som tyckte jag skulle följa med och "leka" lite, blev inte så jättemycket lek då egentligen :)   Men skönt ändå, och trevligt få umgås lite. Träffade systern på McDonalds också, de skulle äta där "en sista gång" innan de ska flytta till Säter för då blir det ju sååååå långt till Borlänge :P

Damernas division 3 lag har varit till Mora idag och spelat match, fick rapport att våra tjejer vann med 5-6 varav 4 mål gjordes av tjejer från mitt lag. Det får man väl vara lite nöjd med i den annars lite gråtonade vardagen? Men ärligt så känns inte vardagen sååå grå längre, den blir vitare och vitare. Får väl se hur det känns imorgon efter att vi varit till Mora med mitt tjejlag, spelar de bra innebandy då så känns kanske allt jättevitt? :)

Nehejj... undrar om man ska hitta på något nu då?  Se tv kanske? Eller diska klart min hööög med disk? :P  Jag köpte ju chips och nyponsoppa igår kväll men då hamnade jag ju på poker så har ju det kvar. Kanske skulle satsa på att använda det ikväll till nån tv? Risk finns dock att det inte finns något sevärt på tv, mer än möjligen dansbanskampen som man visst bara MÅSTE se?  Hm, ja vi får väl se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0