jag rapar kebab :S


Jaaa, åt kebab som lunch och rapar fortfarande kebab. Stinker säkert kebab runt mig, tur jag är ensam :)

Men det behöver vi inte prata om. Jag har varit lite duktig idag, när jag varit på jobbet. Tvättat en maskin tvätt faktiskt, så ska plocka ur den snart. Sen blir det tyvärr inget träna idag, men förhoppningsvis ska jag skapa en matlåda eller två så jag har någonting att äta i veckan.


Träning ikväll, kommer fokusera på bollkontroll och precision (som om någon bryr sig). Dock blir jag själv, så vet inte hur jag ska få det att gå ihop. Vill ju ha en bra träning med bra fart, men svårt närman är själv och kommer vilja ha flera stationer. Men det får gå, kommer nog lösa sig.


Nu ska jag.. göra ngåot?  ha det bäst, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0