Jag och idag


Idag har jag jobbat (ovanligt?). Blev 8-18, det är bra på jobbet och jag trivs med det här nya som jag lite lätt börjat med. Bra det tycker jag!

Efter jobbet har det inte hänt mycket. Slappat i soffan, bjuder på lite egobilder från soffliggandet.

  

Jag har också räknat min myntsamling idag (oj, hade jag såå tråkigt?). Bjuder på lite myntbilder också då, man känner sig så rik! Jag tror jag ska satsa på att fixa en hel byggnad ala JvA med mynt när jag blir stor :)

 

Imorgon är jag ledig också, som jag nämnt tidigare. Ska försöka fixa lite i hemmet tror jag, bortsett från att jag troligen ska hjälpa syster flytta vilket jag glömt bort lite idag. Men nu kommer jag ihåg :)

Nåja, färdig för den här gången. Ska lägga mig i soffan och se på lite tv nu. Ta det lugnt där ute, ta vara på den tid ni har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åker rören fram?

2008-11-13 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0