Jag har ett fan! :)


Japp jag har ett fan, fått reda på det idag. Hon skrev "du fått en mogen fjortis efter dig", det låter ju trevligt. Vill också bara göra det allmänt känt att hon inte är någon fjortis, det var bara som hon hittade på :)

Fick ett erkännande också, "tycker det är kul att läsa din blogg!! du skriver bra!!". Det är bara att tacka och ta emot, smicker fungerar alltid ju! Alltid kul att man kan roa någon, som sagt :)

Nåja, nu är det iallafall slut för idag. Larz Kristerz gick vidare även denna gång, helt utan min hjälp. Det är bevisat, jag har ingenting att säga till om, helt enkelt. Precis lämnat bilen i garaget också, skjutsat pappa till och från stan nu på kvällen. Ska borsta och sova nu, Mora-landet imorgon för en innebandymatch.

Samling i Blge senast 7.00
Samling i Mora senast 8.30
Matchstart (jag=coach) 9.30
Beräknat matchsslut ca 11.00
Beräknad avfärd ca 11.30
Matchstart Damer Div2 (jag=publik) 12.30

Som ni ser så kan jag få lite stressigt hem efter matchen. Risk finns ju att vissa tjejer kommer vilja stanna på det där j***a McDonalds också, men ska försöka fixa så jag får min bil fylld med icke hungriga tjejer som bara vill åka hem. Jag vill ju hem och hejja fram damerna till matchvinst. Sen därefter ska herrlaget spela men den vet jag inte om jag ska se. Funderar på om jag eventuellt ska se Romme IK's herrlag istället, eller eventuellt bara sticka hem och göra något annat, mer eller mindre givande. Se på tv, tvätta, diska.. ja alternativen är många och ingen guidning får jag heller. Nåja, man får vara nöjd med att man har alternativ iallafall!

Nu ska jag sova, så jag får iallafall 6 timmars sömn inatt. En utvilad förare är en bra förare, eller hur var det nu? Förutsättningarna för att bli bra måste ju förbättras iallafall!

Natti natti kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

ja tänk att jag har blivit omtalad i en blogg =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0