Ingen nyponsoppa!


På väg hem från jobbet stannade jag på konsum för att köpa nyponsoppa, men den var sluuut (inte jag som köpt alla!).. Så ja, det fick bli keso istället men det var nästan slut på det också. Verkar helt slut på konsum, nästan så man funderar om de ska lägga ner? Men nej, det får man väl hoppas inte ska ske!

Planerat mestadelen av träningen nu känns det som, kommer nog bli en ganska tråkig träning. Jag är mest oroad över att det kommer bli en del dötid för spelarna, att de kommer få stå vänta på sin tur och så. Men får försöka lägga in lite armhävningar och sånt så kommer det nog att lösa sig :)

Lite mer än en och en halv timme kvar till träning. Dessförinnan ska jag handla samt hämta en "plastmålvakt". Vet inte HUR jag ska hinna?!? :)  Just det, ska äta min keso också!

Hm, känns som jag hade jättemycket att skriva men sen ringde telefonen och vips så försvann allting. Nåja, det får bli en annan gång eller en annan dag. (Visst har jag väl varit duktig idag, bara 2 inlägg idag so far) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0