I'm a staar :)


Haha, jag har spelat Guitar Hero idag. Firrade en bild också, jag ser ju nästan världsvan ut. (Inget klag på att det är stökigt eller något annat dumt!).



Jag har insett en sak idag också, när jag tagit bilder på mig själv och allt. Jag ser fan inte ut som någon annan. Positivt eller negativt ska inte jag avgöra, men jag kan inte komma att tänka på någon som jag är lik eller någon som är lik mig och det är faktiskt sant. Ni får gärna överbevisa mig, vem är jag lik? Just det!   Inte lik nån annan jag vet till hur jag är och hur jag beter mig heller, så jag är lite udda. Avviker från mallen, kan man säga :)

Och angående mina mynt, jag har slutat med rören (sorry, men det fick bara lov att bli så). För den som undrar hur mycket pengar det var jag nu hade på bordet där, så var det faktiskt 1132.50 kr. En halv förmögenhet, jag vet :)

Funderade på se en film ett tag, men la ner de tankarna. Nu har jag fastnat här ett tag istället så får väl se vad som händer. Jag är ju iallafall ledig imorgon (måste bara skryta lite!) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0