Helgen är kommen


Då var det lördag, och helgen är därmed här igen. Somnade framför tvn igår kväll, första gången sen lääänge. Vaknade vid 3 och förflyttade mig till sängen istället, där jag sov vidare. Varit vaken sen ca 9, inte hittat på mycket ännu. Legat i soffan i mitt nyligen inköpa underställ. Inte riktigt det jag köpte det till men det blir använt iallafall, bara skavsåren blir bättre så ska jag ta mig ut på en springtur. Kom på att jag kanske skulle köpa skavsårsplåster, det borde ju kunna fixa steken.

Mamma ringde typ nyss (de är ju som bekant i Thailand). De hade visst kommit till paradiset nu, eller hur hon uttryckte sig. Det va bra där de va nu iaf, jag är bara liiiite avis! Nästa år ska jag bannemej åka ut på en resa också, då jävlar!

Idag då? Ja, innebandy blir det inget iallafall. Ska åka till morfar och säga hej iallafall, sen till kupolen för att kolla på headset till jobbtelefonen. Kanske köpa ett minneskort till densamma också, det har jag inte bestämt ännu. Får se om jag får med mig morfar ut och handla kanske, han behöver nog lite sällskap minst lika mycket som jag. Eventuellt åka förbi vid jobbet och hämta jobbdatorn, sitta och fixa lite på den. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, tråk bara sitta hemma och tänka på saker.




You are always on my mind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0