Gjort nytta, men ändå aj...


Idag har jag gjort lite bra saker känns det som. Jag har fått börja med lite nytt på jobbet, jag har ringt och pausförklarat mig (dvs ta paus från innebandy) och jag har promenixat. Trots detta har jag ont i huvudet nu, känns som det ska explodera. Mamma trodde det berodde på att jag inte ätit något? Fick iallafall lite fil och flingor :)

Promenaden då? Blev att gå från jobbet till Lisette (polisen stod utanför, väntade på mig?) och tog en sväng runt fältet. Efter vägen stannade vi till hos både släkt och vänner. Stannade utanför lägenheten och pratade balkong, blev igenpersiennade av hennes inneboende. Stackarn trodde väl att det skulle bli inbrott, f'låt!

Tänker inte lägga ut någon ritning på hur promenaden gick till heller, det är alldeles för nördigt och sån är inte jag. Därför gör jag inte sånt heller :)

Ont huvud som sagt. Varför? Pga innebandy tror jag? Just nu vill jag bara bli av med allt det, direkt! Kan nån trolla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0