Ett märkligt fenomen?


Jag har inte skrivit på några dagar och vad tror ni händer? Antalet besökare ÖKAR! Är det verkligen så tråkigt att läsa min blogg att det är mer intressant att kolla när jag inte har skrivit något? Hmm, jag börjar bli skeptiskt mot det här bloggandet!

Men nu när jag ändå börjat kan jag skriva lite mer om vad som hänt senaste tiden. Börjar med lördagen, då var jag på innebandy mest hela dagen. Söndagen var jag hemma mest hela dagen. Måndagen jobbade jag mest hela dagen och avslutade med att åka på gym och därefter tjej-träningen. Där hamnade jag i målet med enbart byxor, tshirt och en hjälm. Blåmärken lite här och var på kroppen nu, de kan skjuta hårt de stackarna. Blev inget mer sugen att hålla på av att vara med där heller, vet inte vad man ska göra för att få tilbaka suget. Klart iallafall att Hans kommer hålla träningen på onsdag samt nästa vecka iallafall så det ska jag slippa. Kanske dit och visa upp mig bara, får se hur det blir.

Idag har jag jobbat mest hela dagen också sen blev det en kall och blåsig promenad. Gick från jobbet till ICA Maxi till Årby till nya kontoret till Åselby till stan och sen hem. Avverkat på ca en timme och tre kvart tror jag. Kollat på lite Prison Break och ska snart se ett avsnitt till som det ser ut. Äter youghurt.

Jag hoppas... hoppas på träningsvärk.

Kommentarer
Postat av: mlyyys

återuppstått ! =D

2008-11-18 @ 23:15:17
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0