.....


Vet inte vad jag ska skriva riktigt men kände att jag skulle skriva en rad iaf. Jag har skavsår, så blev inget springa idag :(

Det ringde på telefonen när jag var på jobbet idag och jag svarade. Fick lite skäll men det gick snart över. Lovade halvt att jag skulle fixa bild på mina "fina" tofflor också, trots att de inte är rosa. Får väl se om det kommer en bild imorgon kanske. Jag var faktiskt lite duktig idag, gick från jobbet efter mina 8 timmar. Får inte göra det till en vana att jobba för mycket, man kan ju bli utsliten eller något.

Imorgon är det fredag så då blir det jobba igen. Ska ta bilen då jag har skavsår på fötterna, kommer därmed också försöka börja runt 7 för att slippa morgontrafiken (i måndags när jag skulle åka till jobbet vid 8 var det typ fullbokat på vägen). Vägrar stå och köa bara för att komma ut på kvarnsvedsvägen!

Jag kämpar för att verka vettig, för att vara vettig. Men det är inte alltid det lättaste. Men jag gör mitt bästa för att vara bra iallafall, hoppas ni vet det. Om inte så vet ni det nu, om ni litar på mig.

Nu ska jag lägga mig, ska ju upp imorgon igen. Sen är det helg....... Jag skulle nästan vilja jobba då, ärligt.. Jag vet, jag är skadad, men det hjälper att jobba... Tänka på annat än massa skräp i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0