...


Kvällen har spenderats mellan tvn, datorn med mobilen och nyponsoppan i händerna :)

Har hjälpt syster flytta lite idag, även om jag kanske inte var till så jättemycket hjälp då hennes karl och min pappa hjälpte till och de har ju lite mer koll på det där. Men fick visa mina muskler lite iaf! ;)   De flyttar för övrigt in i ett rosa hus, my type of house :)



Efter flyttlassen åkte vi till en av mina bröder, jag hamnade i soffan med barnen i knä och kolla på tv i typ en kvart eller så innan jag skulle gå. När jag satt där och funderade, så började jag fundera hur jag skulle vara som pappa. Jag har ju som jag skrivit någon gång tidigare tyckt att min bror är hård och svår mot sina barn. Men kommit fram till att man måste kanske vara lite så för att få det att fungera (börjar mest fundera efter det som hänt i tjejlaget jag tränar). Jag som pappa skulle nog vara väldigt snäll och gosig men skulle nog få lite mer problem med att vara hård och tuff som man kanske måste vara som förälder ibland. Så brorsan är kanske inte så dålig på det där ändå, jag kommer nog få mer klagomål än vad han får så synd att klaga på han.

Fick reda på att de har planer på att flytta också, troligen mot ludvika/smedjebacken. Han har visst sökt jobb på ABB också, får väl se hur det går. Ja, jo mycket på G lite överallt. Syster har fått sparken också, fick reda på det dagen innan. Får man ens göra så, undrar jag då. Men nu svamlar jag mest allmänt bara känns det som. Jag är nöjd iallafall att jag fått upp en bild idag igen, börjar bli bättre på fotandet :)

Kastar upp en liten bild på mig också, från nån dag här i veckan inann jag skulle gå till jobbet eller något sånt tror jag?



Stör mig på mitt hår, varför hamnar det alltid såhär? Måste nog klippa mig snart och så kan man fixa lite med hårsmack och grejjer så håret hamnar bättre. That would be better, som vi skulle säga hemma i amerika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0