Dansband, häxbrygd och naket


Kvällen har varit bra, jag är nöjd. Blev inbjuden till Lisette för lite dansbandskamp (inte jag och hon som skulle kämpa, utan tv). Hon hade kompis där också, som jag uppenbarligen hade pratat med förut. Jag kommer inte ihåg vad jag sagt, men hoppas att jag var trevlig iallafall :)   Blev bjuden på en häxbrygd också, som dock inte höll vad den lovade. Reklamen för häxbrygden lovade både naket och krypande, samtidigt faktiskt, men ingenting slog in. Kanske var det "häxorna" som var dåliga på att blanda? Eller så är jag immun mot den brygden? Nä jag vet inte. Skäll fick jag också, men det gör ingenting. Skällde lite också så :D

Men vad tyckte vi om dansbandskampen då? Ja, inget bättre idag heller. Bästa bandet åkte ur redan i första röstningen bara för att svenska folket inte gillar tjejer. Uscha, jag skulle ha röstat typ några tusen gånger på dem, så hade de kanske kommit liiite närmare iallafall :)   Larz-Kristerz gick vidare, som vanligt. Jag börjar bli lite trött på dem faktiskt, det är så mycket snack om dem så man blir nästan spyfärdig. Jag önskar de kunde åka ur, BARA för det. Fick ju reda på att det står "Välkommen till Älvdalen, Larz-Kristerz land" eller nå liknande när man kommer till Älvdalen. Alltså, hur normalt är det egentligen? Det är helt sjukt!  Så därför ska jag åka dit nästa gång och kasta kalsonger, blev bokat idag :)

Huvudvärk börjar komma nu också, man undrar ju vad det var i den där häxbrygden :)   Men ja det ska nog gå över bara man får sova lite. Klockan 7 ringer ju klockan så jag ska upp och duscha, äta lite och sen sticka iväg och hämta två tjejer och sen är det match. Som sagt tidigare är jag inte så jättetaggad för match, får se hur det blir. Ska försöka hålla mig från träningarna i veckan som kommer, så jag får tänka över både det ena och det andra lite.

Och förlåt till er, folket, för att jag är en sån dålig bloggare. Nu när jag haft en händelsefull dag med Whalebo och dansbandskamp med Lisette och allt, och ändå inte en enda bild! Eller förresten, ni har fått bild på mina skor (tveksamt om de räknas dock). Jag hoppas att ni finner visst nöje i att läsa all text ändå, kanske kan göra en bok av det en vacker dag? :) 

Nu ska jag klä av mig och sen sova... kommer med största sannolikhet ett inlägg imorgon också, kan nästan lova. Så ni behöver inte vara oroliga!


Kommentarer
Postat av: Marie

Om du nu tyckte att Face -84 var bra så borde du, som sagt, ha röstat på dem. UTan röster går de ju tyvärr inte vidare. Ring upp Kim Kärnfalk. Ni skulle nog få en bra allians :) "Varför röstar ingen vidare alla duktiga kvinnor"-gnällkärring :) För att de inte är bäst. Och för att de har för snål fanclub :) Så äre!

2008-11-23 @ 15:23:59
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0