dags att shoppa loss?


Idag har jag fått sug, ganska så stort också. Lite efterspel från gårdagens promenad anar jag. Suget är att shoppa, jag vill ha springskor med dubb och vettiga kläder att vara ute och springa i. Vet inte riktigt hur det kunde bli såhär, men igår så kändes det bara så bra att vara ute så vill vara det mer känns det som nu. Då kan det vara bra att ha lite dubb på skorna så man inte bara halkar runt känns det som :)   Någon som vill följa med ut på joggingrundor i vinter? :P

Imorse på väg till jobbet så såg jag en tjej/kvinna/tant som satt och borstade tänderna.... i bilen... när hon körde.. OKEJ?  Visste inte att det var så man skulle göra. Bara sett en gång tidigare och det var i någon tv-serie, säkert Mr Bean eller nå sånt. Alltså, allvarligt... i bilen?? *suck*   Kvinnor kan dom!

Mer idag då?  Ska äta något, troligen lite ostkaka. Sen ska jag nog till kupolen och kolla träningskläder och springskor. Kollade på Intersport under lunchen men de hade bara ett märke och deras skor var typ gulgröna av nå slag. Vet inte om jag var så jättesugen på dem faktiskt. Så ska kolla hur det ser ut på kupolen iallafall.



Sen är det träning igen ikväll. Dessförinnan ska jag hämta grejer från tryckeriet så jag har fått allt tryckt och klart. Och ja, det var väl typ allt det :)

Ikväll blir det nog slappa lite tv tror jag, låter skönt?  Lite iallafall, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: lys

hahaa, det var iiinte jag! så mycket kan jag inte, som tur är :p

2008-11-05 @ 20:41:58
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0