Comedy Club


Fan också. Börjat inse att jag är lite inrutad på fler sätt än jag trott. Tänkte starta det här inlägget med "Så, hemkommen från..."!!   Alltså, hur många inlägg har jag inte startat med ordet hemkommen den senaste veckan? Antagligen ganska många va? Just det. Det jag ville ha sagt var iallafall att jag precis har anlänt (vad ska man använda när hemkommen är borttaget från ordboken?) från falun. För er som inte vet, så har jag varit på Norrare Comedy Club på Harrys och fått se lite standup. Jag behöver inte säga så mycket, inga krav på mig. Men jag är nöjd med kvällen iallafall jag fick skratta och skaka hand med en komiker. Fick dock inte gråta något idag heller :S

Annars har inte hänt mycket idag. Faktiskt diskat lite, önskar jag hade någon här som jag kunde gräla med om vem som egentligen ska diska? Jag skulle troligen vinna, men det positiva är ju att då skulle det nog faktiskt bli diskat också och dessutom mer ofta.  Före diskningen så jobbade jag, big surprise. Imorgon ska jag jobba och sen hem till en från damlaget och fixa nå routerproblem. Sen på kvällen? Tv kanske? Eller en promenad kanske? Eller åka på gymmet kanske, om det är öppet? Ja alternativen är många men endast framtiden kan visa vad som egentligen kommer att ske.

Förlåt för övrigt, att jag är sån kass bloggare. Jag vet att om man bloggar så måste man ha massa bilder hela tiden, annars orkar folk inte läsa. Men jag har inga bilder och jag är usel på att ta bilder på saker som sker runt om mig så jag har helt enkelt aldrig några bilder att visa. Men ni verkar ha klarat er hittills (vissa iallafall) så jag kan ju utan problem fortsätta som det är. Men ska försöka bättra mig, försöka bli bättre bloggare.

Natt kram


Kommentarer
Postat av: lys

en fråga bara, tycker du att mina bilder är givande? nej just det, man bara knäpper så blir det så bra så :p

2008-11-07 @ 09:00:11
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0