Bortkollrad


Den här helgen har varit ett stort svart moln känns det som. Satt tidigare idag och tänkte ungefär "fy fan, tänk vad skönt om det vore söndag och jag skulle jobba imorgon" (jag trodde alltså att det var lördag). Nu sitter jag här och konstaterar att det faktiskt är söndag och jag faktiskt ska jobba imorgon. Då funderar jag, vart har den här helgen tagit vägen, den lixom bara gick upp i rök! Nåja, man får väl vara nöjd antar jag nu när jag faktiskt får jobba imorgon. Det är som att min önskning från förmiddagen gick i uppfyllelse :)

Sitter och försöker övertala mig själv om att jag bara måste ut och springa idag, men det har inte gått så bra hittills. Får se hur det blir till slut sen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0