Äscha


Skrev ett inlägg tidigare idag, men det gick på tok. Den ville inte spara det då och nu känns det som den inte är så aktuell längre. Så här kommer ett nytt :)

Skrev iallafall att jag varit PC-doktor idag, fixade igång trådlöst nätverk samt datorbild till tvn hos en i damlaget. Fick paj och glass efteråt, namnam :)  Sen gick jag hem, hann knappt hem innan jag fick förfrågan om promenad men när jag precis skulle gå och möta så blev det inställt. Men blev erbjuden annan promenad istället så jag får vara nöjd trots att jag blev nobbad på första :)   Fick säga hej till Marie också, hej Marie. Och Lisette såg grön ut, målat sig? :)  Nej då, det var nog mina ögon som lurades bara...

Sen gick jag hem, tog bilen och åkte till kusin för poker. Kom 3a så fick 40kr i vinst. MEN hade lagt ut 70kr så -30kr på det. Men fick ha lite trevligt iallafall, nice det. Blev också erbjuden "lek" imorgon på dagen, får se vad det kan innebära? Blir säkert roligt iallafall, tack för erbjudandet.

I övrigt så ska jag bara skjutsa pappa imorgon kväll, han ska på nån middag. Annars blir det nog jag och tvn, som det ser ut nu. Den sviker aldrig, bara jag som sviker ibland..

Nu se tv, sen sova.. sen ska jag kanske vakna?

Kommentarer
Postat av: lys

kanske var jag grön av avund på något/någon? eller så ville jag vara Fiona.

2008-11-08 @ 08:28:08
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0