Utflykt såhär på kvällningen...


God kväll i stugorna, vakna fortfarande? Tänkte väl det :)

Moster ringde precis, var hemma hos morfar och lekte med datorn, hade lite frågor. Dessa noviser :)   Nåja, inte det vi skulle prata om nu. Moster skulle till Gylle och kika på lite innebandy (korpen) så jag tänkte haka på, visst sista tillfället att få se kusin mfl spela innan jul fick jag reda på.

Men bli inte ledsna för det, jag kommer tillbaka. Och skulle det visa sig att ni inte klarar er utan mig så finns jag troligen på mobilen, om inget oväntat händer. Men det gäller ju bara den beskärda folkmängd som faktiskt fått tillgång till mitt mycket hemliga och svårtillgängliga telefonnummer! :P

Kram så långis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0