una más cerveza, por favor...


Då är torsdagens arbetsdag avslutats, med problem men jag är nöjd ändå.

Besiktigat bilen idag, rullade igenom utan anmärkningar. Gött som körv!

Har också bokat tid för badminton imorgon så vi blir fyra som åker till badmintonhallen imorgon efter jobbet för lite dubbelspel. Gött som körv igen :)

Alltså, i övrigt händer det inte mycket. Mamma ringde från Thailandet och ville ha skjuts hem så det ska fixas på lördag. Just nu funderar jag mest på att lägga mig i soffan och se på tv, kanske småglo lite på en ny serie som jag blivit tipsad att se (om det inte är något vettigt på tv dvs).

Och Lys, tack för utmärkelsen. Det värmer, men jag kommer tyvärr inte ge ut några utmärkelser till någon. Jag är lite tråk idag, sorry!   Men tack, och du vet att om jag skulle ge ut några utmärkelser så skulle du vara en given mottagare!

Kommentarer
Postat av: lys

=) okeeej då.



jag har huvudvärk. igen.

2008-12-11 @ 19:54:41
URL: http://www.njam.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0