träning


Jaha, då har man hållt sin första damträning. Fick relativt tydliga instruktioner från början, men då person efter person lämnade återbud till träningen gick det inte att hålla på någon punkt. Så ja, det blev sådär. Hade kunnat blivit bättre men hade nog faktiskt kunna blivit sämre också. Hade jag varit lite piggare och bättre i halsen (blev kass i halsen efter löpturen hem idag) så hade det kanske blivit lite bättre. Men vad ska man egentligen förvänta sig när man skickar upp en som vanligtvis går på sidan och försöker vara go och glad i ett flicklag till ett damlag? Nja inte så mycket kanske, så det fick bli som det blev helt enkelt. Jag är inte nöjd men inte heller missnöjd, faktiskt.

Nog om det. Annars idag, har inte hänt mycket. Jobbat, fick förfrågan att träna damlaget, försökte fortsätta jobba, försökte jogga hem och sen börja förbereda träningen (efter duschen såklart). Sen åka bil lite och till slut blev det också dags för träning. Men den är slut nu och jag sitter här och ska till att äta lite och kolla tv tror jag. Sen säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0