Today's the day


Idag kommer mamma och pappa hem igen. Känns som de varit borta en halv evighet, faktiskt. Jag ska hämta dem runt 12, får väl se om jag får godis som vanligt. De brukar ju alltid köpa typ cigaretter till brorsan men vet inte vad de ska köpa till mig då så det brukar bli godis. Jag klarar mig bättre utan, men de vägrar förstå det. Så får se om de har förstått den här gången då :)

Annars blir det nog att se en innebandymatch idag tror jag, F94/95 ska spela så tänkte kika på den matchen. Dessförinnan borde jag kanske fundera på om jag vill vara med dem i framtiden eller inte, gissar att det skulle kunna bli snack om det om jag skulle dyka upp på matchen. Men men, den som lever får se.

I övrigt ska jag ju försöka städa och tvätta lite i helgen, så jag får undan lite skit. Får se hur det går, fixat lite tvätt under veckan iallafall vilket är skönt. Sen vet jag inte vad det blir, hinner inte så mycket omer om jag ska sköta mig med städning och tvättning heller så :)

Nåja, nu försvinner jag iallafall. Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0