The golden shoes


Idag blir det att dra på mig de gyllene skorna, ska gå till jobbet i dem.dessutom har jag packat ihop en väska så jag ska kunna byta om och springa hem från jobbet sedan, ska bli intressant att se hur det går (och om jag fått med mig allting). Sitter och äter frukost nu, ska gå om typ 10 min eller så. Då kommer jag lagomt i tid till 8 tror jag.

Har insett att jag BORDE börja äta mer också, innan jag går under. Ska försöka börja göra mat någon gång på eftermiddagen också, efter jobbet, vilket jag inte gör nuförtiden. Men om man tränar (eller försöker träna som jag gör) så är det nog bra att iallafall få i sig två mål mat om dagen. Har en känsla av att det inte räcker med frukost, lunch och ett litet kvällsmål, tyvärr. Det är väl en nivå av vuxenhet som jag ännu inte uppnått, men jag tror jag blir mer vuxen med tiden vilket borde innebära att jag närmar mig? :)



I wish to reclaim my life... where should I go?

Kommentarer
Postat av: lys

yeye, och gröna lådan borde komma fram också.......!! du får skärpa dej snö! lyssna på kloka mej för en gångs skull. =D



nu ska jag på föreläsning, som jag ääälskar ( hatar ) så får se om jag överlever.



kram

2008-12-10 @ 09:09:46
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0