stoooor besvikelse ;)


Kom på en sak till att ta upp.

---

Telefonförsäljare, vilket pack!

Vet inte om jag nämnde det förut men förra veckan ringde det en kille som ville sälja abbonnemang till Telias bredband, telefoni och tv. Det skulle kosta typ som det gör nu och jag skulle få ett surroundsystem för ca 2500 samt runt 400 kr i samtalspott på telefon. Jag blev lite halvt sugen men sa jag skulle kolla upp med bredbandsbolaget vad jag betalar och vad jag betalar för. Det visar sig att jag skulle gå ner lite i hastighet på bredbandet vilket är tråkigt, men kanske värt det för jag använder ju inte såååå mycket för att ladda ner och då kan det ju få ta lite tid om det vill. Kanske.

I vilket fall så skulle han ringa mig igen den här veckan och jag bad honom att ringa på tisdagen. Har han ringt? Nej. Kommer jag svara om han ringer? Nej, troligen inte. Har tappat suget på det lite faktiskt, mer sugen på ny mobiltelefon för tillfället :)    Kanske kan bli en bra julklapp, köpa en iallafall. Åt mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0