Sovdags?


Sett film, blev trötter.  Filmen var ganska bra iaf, men kommer nog inte se igen. Har ju fler filmer jag "måste se", trots att det inte finns några måsten enligt vissa. Blir förvirrad :)

Imorgon blir jobba. Onsdag, vet jag inte? Torsdag, vet jag inte heller? Men på fredag har jag fått reda på idag, att jag ska på träning med det nya laget jag ska vara med. Det känns bra att bytt, men svikigt, dumt och allt sånt. Blir värre på måndag nästa vecka, när vi har träning före mitt gamla lag. Får se hur det blir då :S

Som sagt blivit trött, ska nog sova snart. Hoppas kunna somna ganska snabbt iaf, så man orkar upp och jobba imorgon. Har börjat fundera på att gå till jobbet imorgon, fick nästan skäll idag för ajg inte sköter mig? Så får se om jag orkar gå, annars finns ju bilen här i närheten ;)

Kram kram kram

Kommentarer
Postat av: lys

haha är ju bara avis på bil =D

2008-12-29 @ 23:26:43
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0