prata lite?


Ibland vill jag öppna munnen, men kan inte. Och skulle jag lyckas så blir det bara blä av det ändå, för då säger jag inte det som jag vill. Men men, det är en process. Jag är bättre nu än för 5 år sedan och då var jag bättre än för 10 år sedan. Så jag utvecklas jag också, även om jag kanske utvecklas segare än många andra. Men om man ser det från den positiva sidan så är jag kanske den jag vill vara när jag är typ runt 35-40? Hmm, ja det är ju ett tag dit. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur var det?

Idag har jag, till allas stora förvåning, jobbat. Och jobbat. Och varit på max för den obligatoriska torsdagslunchen. Sen jobbat. Och jobbat. Sen varit på djuraffär och letat fisk åt Lisette men hittade inget som passade så det fick vara för den här gången. Hon tyckte för övrigt jag skulle skaffa akvarium? Nja, mer sugen på en katt isåfall. Det känns mer nära, mer personligt på nå vis. Fast fiskar är ju fina och kolla på och så, men vet inte om jag är någon fiskmänniska (trots att jag är född fisk, men det kanske inte har något med saken att göra?).

Ikväll är det ju träning iallafall, det är ju nästan lite standard såhär på en onsdagskväll. Hans är bortrest så jag ska iallafall dit. Karin, vårat senaste tillskott, kommer sent fick jag mess om på djuraffärn så henne kan man inte räkna med från start heller. MEN vi kommer idag ha två tjejer från damlaget närvarande för att sköta träningen, vilket ska bli kul. Hoppas innerligt att det kan bli fler såna här sammarbetstillfällen. De två ska ju förövrigt också med till Falun i helgen är det sagt, om de inte råkar bli så att de ska spela match de också förstås. Men det visar sig, Jag och Karin ska ju dit iallafall.

Inget mer att säga, så jag är tyst. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: lys

bara en tanke.



du tyckte dte skulle vara småjobbigt att göra ren akvariumet emellanåt. en kattlåda gör du ren vaaarje dag. =) men skaffa katt du, jag kan vara kattvakt då du drar till norge på dina spännande nöjesresor!

2008-12-18 @ 13:39:29
URL: http://www.njam.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0