Och så hände det...


...men jag vet inte om jag är nöjd. Den hittills inofficiella värvningskampanjen ska nu övergå till officiell, jag ska på de yngre tjejernas träning imorgon och prata med ledarna (en träning som för övrigt är alldeles före "mina" tjejers). En av tränarna ringde idag när jag satt och kollade på damlagets match (som vanns med 6-4, bra kämpat) och bad mig komma. Jag vet dock inte om han insett hur läget ligger med mig och laget ännu. Alltså han vet ju att jag halvslutat men han kanske tror att jag helslutat, svårt att avgöra kanske. I vilket fall, jag ska dit imorgon och höra. Men, innan man försöker värva någon som försöker sluta, borde de inte höra VARFÖR man vill sluta? Har inget minne av att någon gjort det nämnligen. Alltså.. hoppas ni förstår hur jag tänker, eller jag kanske tänker konstigt? Men men, får se vad som blir sagt imorgon.

En annan bra innebandygrej har hänt idag. Två damlagsspelare (minst en iallafall) kommer att vara med och assistera under DM. Fick sms idag där de anmälde sig, frivilligt. Dessutom kommer en annan vara med som tidigare varit involverad i daminnebandyn, så det är bra. Gött som körv :)    Kanske kan man avveckla detta snart?  Fick ju skäll också igår, har inte rapporterat att tjejlaget jag tränar/halvtränar spelade oavgjort igår. Jag rapporterar visst bara när det går dåligt och det var ju inte meningen....

Hm, what else what else? Jobba imorgon, som vanligt. Till allas (troligen mest min) besvikelse kommer jag att ta bilen till jobbet och sedan åka direkt till innebandyn. Så blir väl jobba till strax före sju och sen åka till innebandy. Lika bra, slippa gå/åka fram och tillbaka till nästan samma ställe.

Hade tänkt se en film nu, men klockan blir så sent då så. Man skulle haft en tv i sovrummet också, då hade jag ju kunnat somna till en film. Blir mindre bekvämt att sova i soffan ju. Fått "tips" på en film att se så den har jag tagit hem, får se om den fungerar. I nästan samma veva fick jag också sug att se en annan film som jag iofs sett förut, så nu har jag iallafall två filmer jag vill/borde se :)   Får se när man får tid till det bara.

Jag har setat och kollat på telefoner idag. Handlar egentligen bara om en telefon som jag är sugen att köpa (sorry, barnen i Afrika). Vet dock inte om jag borde göra det då den är ganska mycket som den jag redan har fast större, finare, sötare och sexigare :P    Sugen att köpa en liten mini-bärbar också, men man kan ju inte få allt. Slutar väl med att jag inte köper någonting antar jag. Fast funderade, om vi kommer få julbonus även iår så tror jag att jag skulle kunna lägga de pengarna på en ny telefon. Då blir det ju lixom som att företaget bjuder :D   Någon som röstar för? emot? Bra då säger vi så!

Vill skryta lite också. Gjort mat idag, middag för tre (varav två inte kom så blev matlådor). Makaroner och korv.

Jaaaa... nu känns det som jag skrivit bra mycket mer än jag tänkt och kanske mer än jag borde också. Jag är trött, kanske därför? Ska äta lite youghurt sen sova.

Kranar i mängder

Kommentarer
Postat av: lys

det är bra du berättar att du får skäll så man kan tycka lite synd om dej sen =D



jag tyckte inte filmen var så bra. dumt att inte barnhemmet fanns!

2008-12-07 @ 22:07:31
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0