Missnöjd...


Jag har misskött mig senaste veckorna och mitt hem ser inte längre ut som ett hem (det har faktiskt gjort det förut). Det ser ut som en håla, som ett tillhåll för någon som inte är jag. Vad innebär detta? Jo jag måste försöka ta tag i allt nu, snart. Måste fixa ordning på mitt liv. Detta görs (kanske) bäst genom att städa? Fixa så högen med tvätt blir tvättad och ren och fin. Jag skäms över hur det ser ut här, allvarligt. Tur ingen vet hur det VERKLIGEN ser ut här, för ni tror säkert att jag överdriver och det är lugnt, tro det ni.




Jag kan städa, jag är inte rädd.
Jag kan städa, jag är inte rädd.
Jag kan städa, jag är inte rädd.

Kommentarer
Postat av: lys

jag tror dej inte! du som alltid har så fint hemma!

2008-12-09 @ 10:57:31
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0