Måndag


Då har vi börjat en ny vecka. Jag sitter och äter youghurt och start, min standardfrukost. Hade tänkt börja klockan sju, ni kan ju ana hur det går? Men men, kommer ju jobba länge istället så det går på ett ut :)

Sen blir det träningar direkt efteråt, så blir borta mest hela dagen. Som vanligt. Sen hem och sova och sen vakna och till jobbet igen. Blir således ingen träning för egen del idag, men det gör väl inget? Måste inte träna varje dag väl?

Nu göra mig klar för att sticka till jobbet. Får se om bilen fortfarande är röd nu, när jag avslöjat garagepositionen för Lisette :P

Kommentarer
Postat av: lys

inte hunnit införskaffa mej färg ännu, så det är lugnt! =)

2008-12-09 @ 00:24:07
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0