Ledigt!


Japp, då var det ledigt som gäller 5 dagar framöver då. Eller några dagar iallafall, kommer nog jobba lite även under helgen tror jag, om jag inte får nå bättre för mig. Och i helgen blir det cup, så kommer nog springa en del i falun antar jag.

Idag har jag varit, tro det eller ej, på kupolen längre än vad jag varit på länge. Jag gick ju så klart inte runt själv, då hade jag ju inte stått ut länge, utan Pernilla fick vara sällskap för eftermiddagen. Blev besök i ganska många butiker samt McDonalds också. Jag handlade dock ingenting, jag försökte mest vara sällskaplig. Hoppas jag lyckades ganska bra iallafall. Noterades att jag åt hamburgare för andra gången på samma dag också, vilket ju är väldigt atletiskt och duktigt. Eller hur var det nu?

Imorgon då, ja då blir det julafton för er som missat det. Börjar dagen med att fara till mor och far på frukost, bjuds på julegröt. Sen far vi iväg för att hämta barn och barnbarn och därefter till bio. Efter bio blir det väl hem till mammapappa för förberedelse av julmaten och sen äta julmaten och sen plocka bort julmaten. Sen ska jag hem, gissar jag.

I övrigt är det inte mycket planerat under dessa lediga dagar. Ska försöka komma ut och röra på mig iallafall, nån gång ska man väl klara? Nån joggingtur ska jag satsa på, vore trevligt nu när det är så isigt så jag får riktig användning av mina dubbskor ;)

Nej, nu vet jag inte. Verkar dött här, så tror jag hamnar framför tvn ett tag. Imorgon kväll är det ju förresten "Mars attacks" på tv. Har ni inte sett den, så se den inte. Har ni sett den, så hoppas och tror jag att ni förstår vad jag pratar om :)

Kram så lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0