jaha?


Då har det gått ännu en dag och imrogon är det (typ) fredag. Sista dagen före julafton imorgon, känns det som det? Öhm, nej! Jag är iofs glad för det, gillar inte julafton. I wanna go far far far away from here!

Hänt en del konstigt i veckan.
* Folk som vill träffas, men sen gömmer sig?
* Spelare som slutar i ett lag, för att spela med laget jag vill lämna?
* Jag har fått julkort.
* Ett innebandyhjärta slutar med innebandy...
* Och sist så börjar jag bli sjuker :S

Ja som sagt, en del iallafall i mina mått mätt. Kan passa på visa mina fina julkort jag fått iallafall. Förlåt att jag inte skickar några, men det får ni ha överseende med. Kan skriva ett God Jul inlägg istället sen ;)

 

Sen har vi fått tillskott i laget som jag ska försöka lämna också. Hon som brukar stå för det yngre laget (som jag kanske ska börja vara med) har bestämt sig för att börja spela med oss?  Vet inte hur det gick till, tror spelarna måste övertalat henne eller något. Ska nog ta mig ett snack med henne i helgen får se hur det ligger till.

Hm, halsen ond :(  Ska duscha.. sen äta... sen sova... sen jobba.. sen äre fan julafton, men då får jag se bio iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0