Jag saknar...


...mamma och pappa.
Mamma och pappa är som bekant avresta till Thailand. Jag åker dit någon dag i veckan nu för att kolla post och vattna blommor, och saknar att de inte är där. Jag är inte dit så ofta när de inte är hemma, men man vet ju att de finns där om man blir sugen att hälsa på. Nu finns de inte hemma och jag åker dit ändå, då saknas de ännu mer. På så vis hade det varit bättre att inte vara den som ska sköta vattning och post (även om jag iofs inte är den som ska göra det, men morfar är lite sliten så lika bra jag gör det ändå).

...någon/några som förgyller min vardag.
Ja, behöver jag säga någonting mer? Visst vore det trevligt med en flickvän, men det är faktiskt inte vad jag är ute efter i första hand. Det har jag klarat mig utan i 24 år och klarar mig nog ett tag till. Den rätta måste ju dyka upp. Men det jag egentligen vill ha, mest av allt nu, är någon som vill och kan förgylla min vardag. Någon man kan umgås med, bowla med, äta med... ja typ göra vad som helst med, bara vara!

...träning och motion.
Saknar också att träna eller göra andra motionsinriktade saker. Visst, jag är på gym nån gång ibland eller är ute och springer, men det kan man ju inte mäta med en innebandyträning eller kanske lira lite badminton. Allt blir ju roligare om man är fler än en, iallafall.

...fest och galej.
Vet att det inte låter som jag (förutom om man inte vant sig efter senaste tidens tjat om det) men jag längtar faktiskt efter lite festande, lite kalasande, lite skoj. Skulle viljat åka till Harrys i Falun ikväll eftersom det är Standup men grabbarna på jobbet kunde inte delta och inte så skoj att åka själv så det blev inget av det. Men imorgon blir det iallafall dags för julbord/julfest och då jävlar! Det har varit killar på jobbet idag och installerat en öltapp som förhoppningsvis är fullt funktionabel imorgon :)

Nej nu ska jag... hitta på något.. diska kanske? någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0