Jag borde kanske alltid vara berusad?


Det känns som jag blir mer som jag vill vara, när jag är berusad. Alltså, det är faktiskt så att alkoholen påverkar hur man är och jag känner att jag blir mer som jag vill eller som jag borde vara när jag druckit. Nu har jag inte kontrollerat detta med någon, men jag känner iallafall att jag blir trevligare, socialare och mer framåt. Sen kanske folk tycker att jag blir drygare också, det kan jag tänka mig. Speciellt folk som inte känner mig alltför väl, eftersom jag har en liten dna-sträng dryghet i mig som växer lite när jag druckit.

Men som sagt, jag kanske alltid borde dricka lite alkohol? Se till att aldrig få slut på det, kanske sälja bilen och alltid ha en plunta i innerfickan? Då vore jag kanske en bättre människa? Det tåls att tänka på lite, eller va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0