Idag då.....


Mjao, idag har inte hänt så mycket. Eller, har ju varit  i Falun på bindebandy-DM för F94-tjejerna. Det gick ganska bra, spelade okej. En oavgjord och två förluster sen hemresa. Jag var inte så delaktig, vilket var skönt. Karin och Marre fick sköta mesta snacket och tjötet, jag bara gled med och skrek lite på matcherna sen.

Skulle kanske gjort något idag men det har varit tomt på msn idag. Gömmer sig kanske? Det är iofs ganska skönt för jag haft huvudvärk idag igen. Men kurerat mig med en tupplur i soffan på någon timme efter maten så nu är jag bättre (dock trötter). Ska nog faktiskt vara lite tråkig och lägga mig tidigt idag, verkar ju inte hända så mycket här ikring ändå.

Hej och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0