Huvudvärk :(


Dagen har spenderats med huvudvärk mest hela dagen. Inte blivit bättre av att sitta vid datorn heller, inte ens tvtittande hjälpte. Så sängen blir nästa test. Idag har jag köpt hem smör, bröd och skinka för första gången sedan jag flyttade hit och jag är nöjd. Det var gottgottigottgott. Såhär såg det ut för den som undrar.



Imorgon hoppas vi att min nya telefon kommer, kanske kan hämta den på lunchen? Hold your fingers, som vi säger hemma i amerika!

Annars blir det jobb imorgon samt badminton samt mer jobba. Sen leka massa telefon däremellan och därefter, hoppas jag. Lördag blir det innebandydag i Falun och söndag blir det nog inte så mycket, troligen kolla på damlagsmatchen bara typ. Kanske kommer det klämmas in en dejt i helgen, om alla parter känner sig mogna för det? Spännande isåfall!

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: lys

oj, vad har hänt

2008-12-20 @ 09:40:00
URL: http://www.njam.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0