Hujedamejj


Jobbat idag, extra tungt kändes det att gå upp imorse av någon anledning. Tur man är ledig imorgon, och dagen därefter, och dagen därefter, och dagen därefter, och dagen därefter. Men dagen därefter måste man nog jobba, men det är lugnt för dagen därefter har jag bara beredskap :)

Nåja, det blev ganska sent till jobbet imorse. Hade ju klockan på ringning 6 så jag skulle kunna ta mig tidigt till jobbet, men kände direkt att det inte skulle funka så när jag vaknade så ändrade jag till 7 och sov vidare. Därefter snoozade jag i ca 20 min innan jag gick upp, så kom inte till jobbet förrens halv 9 vilket är sent för mig. Som om inte det räckte så hamnade jag på äventyr under lunchen också, blev en tvåtimmarslunch. Det får man kosta på sig ibland?  Har faktiskt bilder från dagen (tro det eller ej) som jag tänkte bjuda på.

Hemligt ställe ett. (En ledtråd: Man måste betala)


Hemligt ställe två. (En ledtråd: Man behöver inte betala, och det är i Ornäs)


Hemligt ställe tre. (En ledtråd: Man måste betala)


Gissa fritt vad jag gjorde på lunchen, pepparkaksdeg till den som gissar rätt på alla tre ställena :)

Orkar inte skriva mycket mer nu, så blir inget mer heller. Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0