God Juul... eller?


Då var det julafton. Dagen som många längtar efter, men jag ser snarare fram emot att den försvinner. Jag ska spendera dagen med föräldrar och släkt, vi skulle visst bli upp till 25 st? :S Hoppas mest jag inte ska få några julklappar jag, men vem skulle köpt en åt mig? Köper man en telefon för flera tusen till sig själv dagarna före julafton, är man ens värd en julklapp då? Nä ungefär så tänker jag iallafall :)

Nåja, nyduschad är jag iallafall. Tänkte bjuda på en bild såhär på julaftonsmorgon, så ni får se hur jag ser ut nuförtiden.



Inte så mycket att orda om, det syns som jag nämnde igår att jag är lite långhårig. Och så växer det någonting på hakan, ska fråga pappa idag vad det är :P

Nej nu ska jag klä mig och sticka hem till mammapappa för julegröt.

God jul på er, hoppas ni får en bra dag iallafall. Trots att det är julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0